Verbouwingen

De kinderen verblijven echter al lang niet meer intern. In 1965 werd het huidige schoolgebouw op het duin achter het oude schoolgebouw in gebruik genomen. Via een trap tegen het duin op wordt de ingang bereikt. De school bestond in die tijd uit twee lokalen, een tussenruimte, een kantoor, de CV-ruimte en opbergruimte. In 1975 volgde de eerste verbouwing: de school werd uitgebreid met een aula, twee lokalen en een tussenruimte. In 1987 werden er opnieuw twee lokalen aangebouwd, tevens werd een lokaal omgebouwd tot fysiotherapieruimte, douches en een gang. Op de plaats van de villa is in 1991 een appartementencomplex gebouwd.

In 2002 werd opnieuw een lokaal aangebouwd. Het oude schoolgebouw staat nog steeds aan de ingang van de school en bood lange tijd onderdak aan Vereniging Kleindieren Katwijk. In het najaar van 2004 werd het gebouwtje ingrijpend gerenoveerd, zodat de school in 2005 opnieuw de beschikking heeft over 3 nieuwe lokalen. In het schooljaar 2007/2008 volgde opnieuw een grote verbouwing: aan de achterkant werd een nieuw lokaal gebouwd samen met twee werkruimtes, aan de aula werd een lokaal gebouwd en tussen het oude en ‘nieuwe’ schoolgebouw werd een gymzaal gebouwd. Alle gangen, werkruimtes en de aula werden gerenoveerd. Door middel van gangen en een trappenhuis werden de beide schoolgebouwen met elkaar verbonden.