Damtoernooi

05 maart 2024

4 leerlingen van groep 6 hebben op woensdag 14 februari meegedaan aan het damtoernooi. Na flink te oefenen in de klas en soms ook thuis hebben we ons goed voorbereid. Met elkaar hebben we een teamnaam bedacht: de LBS-dammers. Verschillende scholen deden mee aan het toernooi. De eerste ronde hebben wij 3-1 gewonnen. De tweede ronde werd het ons wat moeilijker gemaakt door de dames van een andere school. Wij verloren toen met 1-3. In de derde ronde hebben wij weer met 3-1 gewonnen. In de laatste ronde moesten wij tegen jongens uit groep 8. Deze waren toch wel veel groter en beter dan ons, maar toch hebben we 1 keer gelijkspel gespeeld en 3 verloren. De jongens hebben goed hun best gedaan en zijn 4e geworden. Wij zijn echt super trots op ze. We hebben het erg gezellig gehad met elkaar en we kijken uit naar het volgende toernooi.

Nieuwsarchief