Eerste kennismaking

Alle ouders/verzorgers van nieuwe leerlingen worden uitgenodigd voor een eerste oriënterende kennismaking en rondleiding met de directeur en/of gedragswetenschapper. Hier start de eerste kennismaking. Zij informeren u over de visie en werkwijze van de school.

De informatieochtend staat een aantal keren per jaar gepland. U kunt deze vinden op de kalender van onze website, de geplande ochtenden voor schooljaar 2024 2025 staan ook onderaan het aanmeldformulier vermeld.

Via onderstaand formulier kunt u zich direct aanmelden voor één van de drie informatieochtenden op onze school. Klik na het invullen van het formulier op de knop 'Versturen' helemaal onderaan deze pagina.

Uw naam *
Telefoonnummer *
Uw e-mailadres (in geval van wijzigingen kunnen wij contact met u opnemen) *
Met hoeveel personen komt u op de informatieochtend? *
Naam en leeftijd van uw kind
Voor welke informatieochtend wilt u aanmelden? *

Duinoordweg 2 - 4

2224 CD  Katwijk aan Zee

Neem geen kinderen mee naar de informatieochtend

De informatieochtend is bedoeld voor ouders en/of verzorgers, het is tijdens deze ochtend niet de bedoeling dat uw kind mee komt.

* verplicht