Eerste kennismaking

Alle ouders/verzorgers van nieuwe leerlingen worden uitgenodigd voor een eerste oriënterende kennismaking en rondleiding met de directeur en/of gedragswetenschapper. Hier start de eerste kennismaking. Zij informeren u over de visie en werkwijze van de school.

De informatieochtend staat een aantal keren per jaar gepland. U kunt deze vinden op de kalender van onze website, de geplande ochtenden voor 2024 staan ook onderaan het aanmeldformulier vermeld.

Via onderstaand formulier kunt u zich direct aanmelden voor één van de vier informatieochtenden voor 2024 op onze school. Klik na het invullen van het formulier op de knop 'Versturen' helemaal onderaan deze pagina.

Uw naam *
Telefoonnummer *
Uw e-mailadres (in geval van wijzigingen kunnen wij contact met u opnemen) *
Met hoeveel personen komt u op de informatieochtend? *
Naam en leeftijd van uw kind
Voor welke informatieochtend wilt u aanmelden? *

Duinoordweg 2 - 4

2224 CD  Katwijk aan Zee

Neem geen kinderen mee naar de informatieochtend

De informatieochtend is bedoeld voor ouders en/of verzorgers, het is tijdens deze ochtend niet de bedoeling dat uw kind mee komt.

* verplicht